zondag 25 maart 2007

Steppekievit




De Steppekievit populatie is gegroeid en dat is te merken ook, een week geleden zat er 1 bij Veenendaal en nu zit er plotseling 1 bij Barneveld, het zal dezelfde wel zijn maargoed.
Geweldige soort lijkt het me, zo fraai getekend, helaas was ik de voorgaande keer niet in de gelegenheid te gaan en nu moet ik weer een week wachten.
Deze kan ik wel missen, de hoofdprijzen zijn immers voor dit jaar al binnen (Blauwstaart, Mongoolse pieper en (weliswaar vorig jaar) Rotszwaluw).
Maar nu draaf ik door.

Ik heb het druk, erg druk zelfs, m'n bureau is al opgeslokt door deze papier massa dat huiswerk heet en als ik niet oppas volgt mijn bed daar snel achteraan.
Van mij hoef je dus voorlopig geen posts te verwachten...
Mocht je me willen helpen, schrijf dan even een paar excuses briefjes voor mijn leraren ;-)

Geen opmerkingen: