maandag 12 maart 2007

Heide

Vandaag en gister over de hei gewandeld met mijn nieuwe aanwinst wat resulteerde in een paar leuke plaatjes.
De 11e over de Westerheide via de Aardjesberg naar de Bussummerheide gelopen en terug.
Nog maar net de hoek om stuit ik op een groepje Kauwtjes, hiertussen had ik een aantal weken geleden al een grappig exx. gevonden.
Deze zat er nu weer tussen.


Niks bijzonders zul je denken? De Kauw heeft aan allebei de kanten deze witte streep, een erg grappig gezicht.
Op de Westerheide was een Havik aan het kekkeren, eveneens op de Aardjesberg.
Hier vlogen ook 3 Kepen rond.
Op de Bussummerheide werd ik gewezen op een Reebok die prachtig langs kwam stappen.


Op de Bussummerheide ook 4 Roodborsttapuiten, helaas allemaal te ver weg.

De 12e naar de Zanderij gelopen aangezien ik een foto wilde van een Roodborsttapuit en daar zat een (tam) paartje.
Op de Westerheide zat een tamme Zwarte kraai die zich nergens aan stoorde.

Net achter de Aardjesberg hoor ik plotseling het gedender van 2 Chinooks! 1 komt recht over mij heen zetten en nog laag ook!!


Gelukkig hebben de Roodborsttapuiten zich er niet aan gestoord en ik kan m'n plaatjes schieten, waar ik zeer tevreden over ben!

Geen opmerkingen: